ХАНИНФО – Активно учење
Најбољи начин да се привуче и задржи нечија пажња јесте да он активно буде укључен у задатак. Учење, да се предвиди шта ће се десити, је једна од кључних вештина активног учења и оно што може помоћи да садржај који се учи постане интересантнији.
Активно учење подразумева да ученик тражи информације. Он стално поставља питања и тражи одговоре. Уместо да само чита како би дошао до краја стране, активни ученик стално води дијалог са самим собом о томе шта ће се десити на следећој страни (када чита литературу), или како се ствари могу повезати и уклопити једне са другима. Потреба за сазнањем, предвиђањем, потврђивањем сопствених претпоставки може бити узбудљив процес.
Игрица “Да сам ја учитељ”
Дете треба да предвиди шта ће учитељ питати. Треба да примети шта је важно и шта треба добро научити. Родитељи треба да помогну у овој игри млађим ученицима, како би они то касније могли сами да раде. Да би предвидели могућа питања, ученици морају да буду активни и да се ставе у улогу учитеља. Деци може да буде забавно да виде колико су добра у предвиђању. Способност за предвиђање даје им бољи осећај контроле над ситуацијом.
Креативно учење спречава поремећаје концентрације и пажње, развија брзо закључивање, координацију покрета и моторику.