ХАНИНФО – Дефинисање циљева ученика
Ученици поласком у школу прихватају радне обавезе али је неопходно да поставе себи циљеве како би пронашли начине да те циљеве и остваре. У постављању циљева од велике користи су њихови предавачи како би циљеви били реални и остварљиви за њихов успех. У постављању циљева не треба бити необјективан. Најпре треба да се крене од сопствених способности тј. примарних потенцијала а циљ би био да се ти потенцијали максимално искористе и надограде. У овоме могу помоћи и школски психолози на основу процене психофизичких способности деце и њихових могућности за напредовањем.
На пример: ако је ученик пропустио последње 4 лекције и добио оцену 3, реалан циљ би могао да буде поправка оцене на 4 или 5 а до остварења циља се може доћи планом активности а то је савладавање пропуштених лекција и обнављање осталог претходног градива.
Јако је битно да ученик добије похвалу која ће свакако појачати његово самопоуздање и мотивисати га за даљи рад.