ХАНИНФО – РАЗНОЛИКОСТ САДРЖАЈА
ДРУШТВЕНИ ЦЕНТАР У ЛЕПЕНИЦИ – Школски програм је универзалан за све ученике и за његову реализацију су јако битне методе у раду којима ће предавачи приступити. Јако је битно да предвачи буду креативни, да процене интересовања деце, да прихвате предлоге саме деце. Деци често буде досадно да су пасивни посматрачи и слушаоци на часу те је потребно да се избегне класичан начин рада. Разноликост садржаја је јако битна поготово ако се уведу новине у раду, ако се користе разна очигледна средства, ако се деци дају конкретни задаци и ако им се омогући да дају сопствене предлоге.
На пример: ако се обрађује мерење дужине, ширине и висине свакако ће бити интересантније ако ученик устане из своје клупе узме метар и измери ширину табле, висину учитеља, итд. Ако се каже да је један корак ученика 70 центиметара, да се израчуна колико корака је дугачка учионица и колико је то метара.
На овај начин су деца активна, развијају каузалне односе и владају целокупним простором.