ХАНИНФО – ПОЗИТИВАН ОДНОС ПРЕДАВАЧА И УЧЕНИКА

ДРУШТВЕНИ ЦЕНТАР У ЛЕПЕНИЦИ- Улога наставника, која се променила последњих година, јесте да се повећа мотивисаност ученика, развијају вештина или стратегија које ће направити ученика способнијим, као и да омогућимо позитивно окружењe за учење, тако да ученици могу да буду одговорни за сопствено учење. Многе од стратегија које „јачају“ и „ангажују“ ученике такође доводе до повећане мотивације.
Постоје многе стратегије за мотивисање ученика. Међутим, било која техника не може бити одговарајућа за све ученике у исто време, нити за једног ученика дуже време.
Мотивационе стратегије треба да буду индивидуалне и да се често мењају, тако да не постану неефикасне услед дуже употребе.
Први је корак успоставити позитиван однос наставника и ученика што би резултирало позитивним ставом према предмету и дотичном градиву. Наставници се требају потрудити створити позитивну атмосферу за рад, и сами са задовољством требају предавати градиво, занимати се за ученике и подстицати сваког ученика појединачно. Такође, корисно је да наставници подстичу позитивну динамику групе.
Наставу обогатити новим садржајима и разноликошћу. Како би се избегла монотонија наставног сата, пожељно је наставу обогатити новим садржајима. Понекад је добро погледати филм на одређену тему или барем некакав исечак, нешто демонстрирати, приказати на рачунару и слично. Уз наведено, учитељи могу користити и различите наставне мотивацијске технике: асоцијације, квизове, менталне мапе и слично.
На следећој слици ћемо вам приказати како ми са децом у Друштвеном центру имамо, можемо слободно рећи пријатељски однос, што нам је до сада дало веома добре резултате.
12039237_809051562545804_164390863919161046_n

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *