ХАНИНФО – Активација ученика

ДРУШТВЕНИ ЦЕНТАР У ЛЕПЕНИЦИ – У већини случајева се прибегавало класичном начину рада где су ученици били већином пасивни слушаоци. Искуство показује да су знатно бољи резултати у раду када се успостaви интеракција између ученика и предавача. Да би ученици били активнији на часу, потребно је изабрати интересантније садржаје, обогатити их примерима и укључити ученике да и сами на основу онога што су научили дају конкретне примере. У појединим наставним областима се игра улога показала врло ефикасном. Од велике користи је примена очигледних средстава у настави.
Пример: ако са ученицима првог разреда обрађујемо сабирање до 10, ученици могу механички да науче да је 3+3=6, 4+3=7, … при том деца нису схватила да се једном броју придружује други и добија збир. Ми у Друштвеном центру користимо карте, домине и жетоне, да ученици тако лакше савладају рачунске операције. Деца се укључују, траже карте и домине са одређеним бројем знакова и тачкица па их заједнички збрајају и долазе до резултата.
Активним учешћем, деци се дуже држи пажња и задовољна су због личног доприноса квалитету часа.
12734024_879582732159353_4777536181556991074_n

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *